Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 22 November 2013

E-Day : Pelamin Mini

For pelamin  & make up tunang me decided to deal with my old school friend, Ain. She already 3 years in this bridal business. I ambil dengan Ain because harga memang berbaloi, affordable and hasil kerja dia cantik. After discussion, I just proposed example design pelamin yang I nak.

Because tema for my E-Day is purple and chocolate, so I decided to blend 3 colors for pelamin which are purple + pink + white. Memang saja nak contra kan dengan baju tunang, baru la nampak cantik kan.


Sesudah dipasang (abaikan wire tepi2 tu)

Testing lampu 

I just love this chandelier!
I memang nak simple actually, tapi nampak lebih-lebih sebab pelamin ni nampak grand sikit kan. But actually, I really satisfied dengan pelamin. So tq Ain for this.. You all boleh tengok hasil kerja dia yang lain di FB dia, klik sini Aien Bridal & Beauty Room.

Sharing is Caring,
Tq for reading,

Wait for the next update ya...

No comments:

Post a Comment

Lemparkan bicaramu di sini..tQ =)