Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 25 November 2013

E-Day : Make Up

As I mention in last post, for make up and pelamin is from the same Bridal. Basically, bab make up I memang tak tau apa-apa. By the way, I memang sangat jarang make up. Paling-paling keluar hang out pun just letak bedak and lipstick then tadaaa...dah siap.

So, memang I was like "up to you la Ain nak buat macam mana". But I do tell her nak make up yang light, tak nak heavy sangat. Because before this, minta maaf cakap la.. sesetengah mak andam eager sangat touch up muka orang sampai hilang terus seri nya.

Just focus on the make up ok! Haha



Hasilnya... 

I sangat-sangat terkejut tengok muka sendiri. Haha.. memang make up can turn u on! Oh fyi, color mata tu memang ori ye, hazel color. Alhamdulillah.. Sedara mara and I myself really puas hati dengan hasil make up ni. Again.. tq Ain for make my day! 

Sharing is Caring,
Tq for reading,

Wait for the next update ya..

No comments:

Post a Comment

Lemparkan bicaramu di sini..tQ =)