Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 15 August 2011

jeng3 II

4,5 hari yang lalu sekor ular hitam masuk dalam seluar aku. dalam hati ni, Allah je yang tau cmne gelinye aku time tu. nak kuakan xberani, takut kang kena patuk. so, aku tahan jela geli dgn harapan ular tu tau cari jalan keluar cepat2..

kalau ular camni, xpela jugak kan
 tiba-tiba..papp!! aku tersedar..rupa-rupanya aku mimpi tapi rasa cam real je ade ular dalam seluar. yeukkkss..geli3!!
kata orang dulu2 kalau mimpi ular, maksudnye ade orang nak masuk meminang. tol k? 
yeyeye..hahaha..sewel tol!!
walaupun aku suke nk kawen tapi not now la. belajar pun xabis lagi. lom sedia..lom sedia..
lagi 2,3 tahun maybe la kot :p


.:. kalau en.kiki yang masuk meminang..insyaallah saya terus terima!! hehe..

2 comments:

  1. erm..ak ingt betul2..tekezut i...oke,,kalo ade rezeki,,kawen cpt2 tau..hihi..jgn lupe jmpot kwnmu ni...huhu

    ReplyDelete
  2. hehe..
    insyallah..ade rezeki,conpem aku jmpot ye..
    anda pn came..ble lg?

    ReplyDelete

Lemparkan bicaramu di sini..tQ =)